ازاین شربت کیاب بچشون دادن برای چیه؟

تصویر
۲ پاسخ

من ب دخترم ک سه سالشه دادم برا سرفه اس

ندادم ولی برای سرفه و ایناس

سوال های مرتبط

مامان ارغوان مامان ارغوان ۸ ماهگی