۲ پاسخ

ببین شیر مادر اصطلاحا میگن سهل الهضمه یعنی زود هضم میشه
بخاطر همینه که میگن اگه شیر مادر میدید بچه نهایتا ۱ ساعت و نیم بعد از هر وعده شیردهی باز درخواست شیر داره... این به معنی آبکی بودن شیر نیست! حالا بماند که خوراکی های مقوی خیلی روی شیر اثر داره
ولی درکل شیرخشک سنگین تره، بخاطر همینه بچه ها عمیق تر میخوابن... چون هضمش بیشتر طول میکشه!

اگر قصد شیرخشک دادن داری و راحت تری شیرخشک بده اگر نه، همون شیر خودتو بده که سینه تو به مرور زمان پس‌ نزنه. بچه های الان خیلی هوشیارن، به محض اینکه حس کنن یه چیزی راحت تر و بهتره اونو انتخاب میکنن مثل شیشه😁

اشكالي نداره تند تند شير خودتو بده من بهش شير خشك دادم ديگه سينمو نگرفتم خيلي ناراحتم

سوال های مرتبط