۱۰ پاسخ

کجاش غیر طبیعیه؟

بله خیلیم عالی خوشحال باش عزیزم

وا عزیزم 😐

طبیعیه مرکز بهداشت ازم میپرسید پاهاشو میگیره یانه

کاملا طبیعیه بچه باخودش بازی کنه بخنده

اره بابا پسر من با شومبولش بازی میکنه میخنده😁😁😂😂

آره بابا
اینجوری نباشه غیر طبیعیه

اره عزیزم طبیعیه
ایشالا همیشه لبش ب خنده باشه

نه غیر طبیعیه😐

آره بابا

سوال های مرتبط