۴ پاسخ

اول آموزش با کتاب و فیلم

بعد هر وقت خودت یا باباش دسشویی داشتید جلوش بگید ای جیش دارم ای جیش ای پی پی دارم و بپرید دسشویی اونم کم کم یاد میگیره

اگ براتون مقدوره دو سه باربا خودتون ببریدش دسشویی

برای پی پی هم بردمش گفتم اینجا پی پی بکن بشوریمش بره خونشون میترسید سه بار اومد بیرون آخرشم تو شلوارش کرد ولی دعواش نکردم روز دوم بردمش نکرد ولی موقع اومدن پی پی گفت پی پی دارم بردمش ۲۰ دقیقه تو دستشویی بودیم بالاخره پی پی کرد موقع شستن گفتم پی پی بای بای برو خونتون الان باد گرفته میگه پی پی دارم بریم بکنم بره خونشون

اصلا دعواش نکردم ساعت گذاشتم هر یکساعت بردمش جیش داشت ولی میترسید خلاصه بعد چن بار بیخیال شدم این دفعه با باباش رفت ترسش ریخت جیش کرد بهش قول بستنی و جایزه دادیم جیش کرد کلی ذوق کرد تشویقش کردیم دیگه یاد گرفت

ببین واسع من خیلی خیلی خیلی راحت بود یعنی فکرشم نمیکردم ک انقد زود یاد بگیره هم از شیشه شیر گرفتنش راحت بود هم پوشک من روز اول باز گذاشتمش بردمش دستشویی میترسید جیغ میزد جیش رو نگه می‌داشت تا اینکه بیخیال شدم گفتم جیش داشتی بگو ولی دوبار تو شلوارش جیش کرد

سوال های مرتبط