تودوران شیردهی کراتین کردین؟؟؟

تصویر
۸ پاسخ

عزیزم خواهرم کراتین کارس
منم خواستم انجام بدم ولی گفت بچه یاید دقیق ۱ سالش بشه بعد منم گفتم دیگه بزار یک سالش بشه انجام بدم

و منی ک خدادادی موهام اینجوریه

اره ولی ۳ روز شیر ندادم دوشیدم ریختم دور

عزیزم کراتین خوبه؟
من تاحالا انجام ندادم ولی خیلی دوست دارم
ولی شنیدم میگن مو حالت روغنی و کثیف دیده میشه درسته؟

من مش گذاشتم خراب در اومد یه طرفم زرد شد یطرف قرمز پشتم قشنگ در اومده 😂😂😂

این عکس دوسال پیشمه الان باز دلم میخواد نمیدونم میگن مواد شیمیایی داره میره تو خون و فلان

میگن نکنین بهتره آره؟

وای من خیلی دوست دارم بکنم😭

سوال های مرتبط