۴ پاسخ

منم هنوز هیچی حس نمیکنم
ولی روزیکه رفتم برا سونو آنومالی
دکتر گفت داره سکسکه میکنه
خداوکیلی الکی استرس نداشته باشین
خدا اینقد قشنگ این موجود رو آفریده
الکی چرا ما باید نگران حس نکردن سکسکه باشیم

مگه باید چندبار سکسکه کنه

مگه سکسکه میکنن
من ک ندیدم فقط دیشب یع جا شکمم تق تق تق پشت هم میزد تا یکمم بعد تموم
همینه؟؟؟

مال منم فقط دوبار

سوال های مرتبط

مامان آوای من💋 مامان آوای من💋 ۱۲ ماهگی