نمیدونم اما خب چرا باید جنسیت مادر رو ذکر کنند😑اقایون که باردار نمیشن که جنسیت بخواد بزنه🫢
به نظرم مونث بودن خودت رو نوشته ، آخه تو قسمت اطلاعات شخصی خودت زده
جنسیت خودته
مال خودت بود
عکس اینه اون بالا سمت راست
به نظرم یه سونو دیگه برو مطمعن شو😬
مگه تو دوبار آنومالی رفتی؟ میتونم بپرسم چرا؟
اگه میشه عکس شو بفرست ببینیم
شاید سونو گرافی اشتباه کرده وگرنه جنسیت مادر و چرا باید بزنن پدر ها ک نمیرن سونو حاملگی
وا famale ینی دختر بچت دختره
چه عجیب😶
نه عزیزم اونجنسیت بچه هست
آخه چرا باید زیر اسم مادر جنسیت مادرو بزنن ینی نمیدونن مادر مونث هست 😑
اع شاید جنسیت خودتو میگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.