۱۴ پاسخ

نمیدونم اما خب چرا باید جنسیت مادر رو ذکر کنند😑اقایون که باردار نمیشن که جنسیت بخواد بزنه🫢

به نظرم مونث بودن خودت رو نوشته ، آخه تو قسمت اطلاعات شخصی خودت زده

جنسیت خودته

مال خودت بود

عکس اینه اون بالا سمت راست

تصویر

به نظرم یه سونو دیگه برو مطمعن شو😬

مگه تو دوبار آنومالی رفتی؟ میتونم بپرسم چرا؟

اگه میشه عکس شو بفرست ببینیم

شاید سونو گرافی اشتباه کرده وگرنه جنسیت مادر و چرا باید بزنن پدر ها ک نمیرن سونو حاملگی

وا famale ینی دختر بچت دختره

چه عجیب😶

نه عزیزم اون‌جنسیت بچه هست

آخه چرا باید زیر اسم مادر جنسیت مادرو بزنن ینی نمی‌دونن مادر مونث هست 😑

اع شاید جنسیت خودتو میگه

سوال های مرتبط