۳ پاسخ

دکتر بمن گفت روزی یبار نبات داغ میتونی بهش بدی خودتم نبات داغ و نعنا بخور

غذای نفخ دار خوردی یا چای نبات درست کن بخور.یا چای نعنا بخور

اگه رفلاکس داره نبات داغ اگه نداره عرق نعنا من که خیری از دارو ها ندیدم دیگه

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد