خانومایی کیست داشتن
علائمشون میگن لطفا؟؟

۲ پاسخ

کیست داشتم خبر نداشتم تا رسید ب ۱ کیلو
درد وحشتناک پریودی تیر کشیدن شکم واژن اصن همچی
بی‌حالی کسلی یبوست و...

تاخیر پریود ، درد زیر شکم که به استخوان ران میزنه

سوال های مرتبط

مامان کنجد مامان کنجد هفته نهم بارداری