اگه بخوای علمی پیش بری نه زیر یکسال ممنوعه چون معده و کلیه های بچه توان هضم و دفع غذاها و ادویه های مارو ندارن
عوارضشم اصلا الان نشون نمیده ک فکر کنی دوروز دادی مشکلی نیست پس خداروشکر و بدم..نه عوارضش همه در جوانی و بزرگسالی با مشکلات گوارشی مثل معده و روده و فشار خون بالا و دیابت وچربی خونه و میگرن و کلی بیماری دیگه خودشو نشون میده حالا بماند ک بخاطر حساسیت خیلی از غذاهایی ک ما میخوریم زیر یکسال ممنوعه...
با این حال خیلی ها تصمیم میگیرن ک ب بچه هاشون زودتر از اینا غذای سفره بدن و میدن و میگن خداروشکر دوماهه میدم و مشکلی نداره بچم...
تصمیم با خودته عزیزم 🌹
بنظرم دیگه کم کم میتونی بدی فوقش ادویه و نمک فلفل نزن یا کم بزن برا بچه ها بردار بعد نمک فلفل بزن ...من بعضییییی غذاهارو اینکارو میکنم الان
من الانم دارم میدم
من از ده ماهگی دیگه افتادیم تو عید و مهمون بازی غذای سفره دادم
من تو ده ماهگی فذای سفره بدون نمک و فلفل جدا میکردم میدادم بعد واسه خودمون ادویه میزدم
من فقط یک ماه فرنی و وو .. دادم بقیش غذا سفره بدون ادویه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.