ترب منصفانه ترین قیمت رو توی هر چیز داره همیشه
باسلام و دیجی کالا یکم بالاتره قیمتا
دیجی با قیمت بازار یکی هست
گوشی منم همینه ینی ۷۲ میلیونه؟؟؟وای ی سالو نیم پیش ۱۷ تومن خریدم گل بگیرن این مملکتو
چون باسلام کارمزد داره و فروشنده مجبوره ببره بالا قیمت رو
چون باسلام از فروشنده ها پول میگیره اونام میکشن روش
گوشی من نوت 14 تازه از کارتون اوردمش بیرون قبل عید گرفتم 27تومن یعنی انقد سرمایه تو دستمه😅😂
باسلام فقط قیمتارو میپرونه،من یه تیشرت سادهرو تو سایتا دیدم ۵۰۰،با جستجوی تصویری باسلام پیداش کردم زدهبود یکوپونصد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.