۳ پاسخ

علائم دیگه ام داره که انتی بیوتیک دادی؟
مثلا علائم سرماخوردگی؟

خودت سرخود انتی بیوتیک دادی

پاشویه کن عزیزم .بعد دوساعت از گذشتن استا اگر هنوزم تب بالا داشت پروفن بده به شرطی که معدش پر باشه

سوال های مرتبط