دوستان میشه جواب بدین
سرماخوردگی به بچم که آسیبی نمیزنه؟

۸ پاسخ

عزیزم سونو انومالی کجارفتی چقدشد

من سرما خوردم به خاطر عفونت ده روز بستری شدم بیمارستان الانم ۱۰ روزه مرخص شدم ولی هنوز سرفه دارم دارو مصرف میکنم خداروشکر سونو دادم مشکلی نبود خیلی بده سرماخوردگی تو‌بارداری

قرص جوشان ویتامین سی میتونی بخوری که زودتر خوب شی

من ۹ هفته بودم سرما خوردگی وحشتناک گرفتم تا ۲ هفته داروهم مصرف کردم

چه جالب اسم منم مرضیه
اسم دخترمم میخام بزارم جانا 😁

نه فقط تبتو کنترل کن که بالا نره منم هفته شما سرما خوردم یه هفته طول کشید تا خوب شم

اگه خیلی شدیدنیست نه اما اگه عفونت داری حتما دکتر برو

نه🤦

سوال های مرتبط