۳ پاسخ

چرا بچه هم سرما میخوره اون شربتی که گفتم بخر اونو بخور دیفین هیدرامین خطرناکه واسه جنین مایعات زیاد بخور بخور بده مراقب باش این ویروس خیلی بده

من سرما خورده بودم گلو درد داشتم شرایط دکتر رفتن نداشتن همسرم رفت داروخونه بهش گفت یه شربت دیفین هیدرامین بهم بدین برای خانومم میخام بارداره دکتر داروخونه گفت شربت دیفین هیدرامین برای زن باردار خطرناکه خوب نیست ویه شربت داد گفت این شربت سرما خوردگی مخصوص خانم های باردار وشیرده هست برای سرما خورد گی وگلو درد خیلی عالی بود اسمش شربت «سیمو پرگنا هست

اره برو دکتر فردا الانم اب نمک درست کن قرقره کن بهتر میشی چای کمرنگم دم کن دوسه لیوان بخور فقط خیلی کمرنگ باشه

سوال های مرتبط