۷ پاسخ

نه استامینوفن ساده بخور

سلام عزیزم نه نخور
چون تو قرص های سرماخوردگی معمولا آنتی هیستامین داره و ضرر داره
حتما برین دکتر
چون منم تو هفته شما آنفولانزا گرفتم نباید خودسرانه دارو مصرف کرد خطرناکه
و اینکه آب سیب و شربت عسل لیمو هم خیلی عالیه

استامینوفن ساده و قرص اموکسی می تونی بخوری اگرم خیلی حالت بده برو دکتر سرم و امپول مجاز میده

فقط میتونی استامینوفن 325 بخوری

برودکتراگه حالت خیلی بده سرم مینوسه و استامینوفن ساده توی سرم ویتامین میزنه زودهگخوب شی

نخور
برو دکتر بهت سرم میده
بعدم لیمو ترش و با عسل آبجوش ترکیب کن ته استکان بخور زود خوب میشی

استامینوفن ساده میتونی بخوری فکر کنم چون برا منم دکتر داده بود سرما داشتم

سوال های مرتبط

مامان امیرحسام مامان امیرحسام هفته بیست‌وششم بارداری
مامان پناهم و جوجویی مامان پناهم و جوجویی هفته بیست‌وپنجم بارداری