خانما من سرما خوردم حالم خیلی بده چه قرصی میتونم بخورم

۴ پاسخ

من سرما خوردم
دکترم گفت فقط تب نکن که واسه بچه ضرر داره
اگه تب ام کردی فقط استامینوفن بخور
دیگه فقط مایعات بخور

من تا چند روز بدون دارو سر کردم، امشب رفتم دکتر انتی بیوتیک بم داد، چون ریه م عفونت کرده، و سرفه هام خیلی شدید شدن🥲

استامینوفن ۳۲۵ ، اگر بتونی شلغم پیدا کنی با لیمو شیرین خیلی خوبه هنوز بعضی جاها دارن ،اگر نبود اینترنتی از اسنپ میتونی پیدا کنی

برو دکتر .ولی ترجیحا چیزی نخوری بهتره

سوال های مرتبط

مامان دوقلو👧🏻👦🏻 مامان دوقلو👧🏻👦🏻 ۸ ماهگی
مامان دوتا گل پسر مامان دوتا گل پسر هفته نوزدهم بارداری
مامان فندق🌰 مامان فندق🌰 هفته شانزدهم بارداری