سلام خانما یکم سرما خوردم چیکار کنم چه قرصی بخورم؟؟

۵ پاسخ

آب پرتقال آب رو آتیشه

هیجی نخور حتی همون استامینوفن برو دکتر بهتره از گهواره برای خوردن دارو از کسی نپرس هر دارویی برای زن باردار ممکنه خطر داشته باشه دکتر بهتر میدونه چی خوبه چی بد

عزیزم بهتره بری دکتر منم هفته پیش مثل شمابودم عطسه سرفه هم داشتم دکتر بهم سیتریزین و شربت برم هگزین داد و شیرداغ باعسل،ابجوش لیمو عسل،چهارتخم استفاده کردم بهترشدم

قرص نخور آب سیب درختی بپز بخور شیر با زردچوبه

استامینوفن ساده

سوال های مرتبط

مامان دوقلو👧🏻👦🏻 مامان دوقلو👧🏻👦🏻 ۸ ماهگی
مامان امیرحسام مامان امیرحسام هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دوتا گل پسر مامان دوتا گل پسر هفته نوزدهم بارداری
مامان شاهان💙🐦🌈 مامان شاهان💙🐦🌈 هفته بیست‌وپنجم بارداری