سلام
من سرما خوردم چه قرصی میتونم بخورم؟

۶ پاسخ

آب نمک گزینه ی خوبیه دیگه مسکن بخوری رشد جنین متوقف می‌کنه حتما یه سر برو دکتر

من رفتم دکتر هیچی بهم ندادن فقط استراحت چیزای گرم

دیفن هیدارمین ساده استامینوفن ساده

برو دکتر

آموکسی سیلین

اگه خیلی حالت بد نیست ، هر ۸ ساعت استامینوفن ، دیفن قرقره کن ، آب نمک قرقره کن ، پرتقال بخور
اگه دیدی سینه و گلوت چرک کرد خیلی حالت بد شد برو دکتر ، ولی چیزی سرخود نخور
شیر گرم هم خوبه واسه گلو و سینه

سوال های مرتبط

مامان امیرحسام مامان امیرحسام هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فندق🌰 مامان فندق🌰 هفته شانزدهم بارداری
مامان شاهان💙🐦🌈 مامان شاهان💙🐦🌈 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان مهسو و مهدیار مامان مهسو و مهدیار هفته بیست‌وچهارم بارداری