۳ پاسخ

منم ۲۶ باید میشدم نشدم تست دادم منفی خوب نمیدونم از آب و هواست از چیه این هورمونا هی قاطی پاتی میشن باور کن من همه علایم پریودی دارم فقط خونریزی شو ندارم😂

تنبلی تخمدان نداری ؟

عفونت داری لابد

سوال های مرتبط