۱۴ پاسخ

منم دارمش
1402/5/1۲
۲سال و ۹ ماه پیش😍💕

تصویر

اینم برا من دارمش تو کمد🥹

تصویر

عزیزم

منم‌مال دخترم رو دارم.دخترم جوانه زندگیم شد.شوهرم دستم رو شکست.نمیدونستم باردارم.۲ هفته دستم تو کچ بود.رفتم بیمارستان عکش دستم رو بگیرم.دیدم پشت در نوشته اگر بارداری اطلاع بدید.روز دختر بود یکم ذیقعده رفتم تو بیمارستان بی بی چک زدم دیدم مثبته.با دست شکسته و دل شکسته.خدا دخترم رو بهمون داد.اسمش رو گذاشتم نورا.نور بعد از تاریکی.هنوز بعد از دوسال و۳ ماه خانواده ام نمیدونن شوهرم بوده که دستم روشکسته.بهشون گفتم خوردم زمین.💔

منم دارمش

منم دارم هنوز

منم نگهداشتم
اولش هاله کمرنگ بود
یکم که گذشت از بارداری یدونه دیگه زدم که پر رنگار بشه خوب بمونه🤭
جفتشو نگهداشتم

منم نگه داشتم

منم مال دخترمو هنوز دارم ولی سر این یکی بیبی نزدم ندارم

منم دارمش

منم دارمشون

بیبی چک من
۲ سال پیش

تصویر

😍من مال دخترم دارم
۵سال پیش

هم پسرم هم دخترم 😄😄

منم دارم هنوز برای دخترم تابلو یادگاری درست کردم زدم بهش

سوال های مرتبط