۵ پاسخ

ی ماه قرص لتروزل استفاده کردم

مال من که نه هیچ فایده ای نداشت

اگه میخوای فولیکولت بیشتر رشد کنه دارو محرک باید استفاده کنی ...ماله منم کم بود آمپول میزدم...

منم اوزیل میخورم اما تاثیری نداشته روم

من الان با قرص اوزیل باردار شدم اما نمیدونم چند بوده

سوال های مرتبط

مامان زهرا مامان زهرا هفته سوم بارداری