۶ پاسخ

من بعد زایمانم خیلی شدید هوس کردم
بعد شاید در روز یکبار در حد یه سیسی میخورد چون زردی داشت نمیدادم شیرخودمو
دیگ خونه بابام اینا بودم شوهرم اومد بهمون سر بزنه قیلون درست کرد گف بکش‌دیگ هم شیرخودتو نده
منم کشیدم بعد اون دیگ کلا شیرخودمو ندادم 🤣نه بخاطر قلیون چون نمیگرفت من با عذاب میدادم دیگ

شیر خودتو حذف کن کمکی و غذارو بیشتر کن راحت هر شب بعد خوابه بچه بکش😊

والا من میکشم بعدشم بعد دو ساعت بهش شیر میدم چیزی نمیشه
تازه خوابش عمیق تر میشه😄😄😄

کسی از دکترش پرسیده؟؟

اگر شیر شبا قط کردی وقتی خوابید بکش و مطمئن باشی شش ساعت الی هشت ساعت شیر نمیدی

قلیون کشیدی دوسه ساعت شیرنده

سوال های مرتبط