برن گوگل
من یه قابلمه بزرگگگ میذارم جوری که تا روی قلما آب باشه میذارم رو گاز بجوش که اومد کثیفی و خونا خارج شد ابو خالی میکنم بعد دوباره اب میکنم
یدونه پیاز هم چندتا برش میزنم ولی بازش نمیکنم از هم با یذره چوب دارچین و زردچوبه میذارم تا ۲۴ ساعت هست
هرچی بیشتر باشه بهتر
شعله رو کم کم کن که خیلی باشه رو حرارت
بعد که آبش کشیده شد
روغنهای روشو برمیدارم تو ظرف جدا
همه موادی که از استخوانها گرفته شده رم جدا میکنم از آب میریزم مخلوط کن قشنگ یکدست که شد با آب قلم قاطی میکنم میریزم ظرف دیگه چند ساعتی تو یخچال خودشو بگیره بعد برش میزنم میذارم فریزر
به منم بگین
بیا تو تاپیک اخرم به یه نفر توضیح دادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.