قلم گوساله بخر خوب بشور، بزار تو قابلمه اب بریز روش توش یکم زردچوبه و یه کوچولو چوب دارچین یکم فلفل بنداز یه پیازم پوست بگیر چهار قاچ کن بنداز تو قابلمه بزار 12-14 ساعت با شعله کم بپزه وقتی پخت اگر آبش زیاد بود شعله رو زیاد کن بزار آبش کم بشه
بعد از صافی رد کن هر چی که تو استخون و روش میبینی در بیار همه رو با هم میکس کن با آبی که صاف کردی قاطی کن بعد بزار داخل یه ظرف مستطیل بزار چند ساعت فریزر بمونه بعدش به صورت مکعبی برش بزن و بسته بندی کن یا حالا هر جور که میخوای بسته بندی کن
هر غذایی درست کردی (خورشت، سوپ، آبگوشت) داخلش یه دونه یا دوتا از قالبا بنداز توش
به شدت مقویه من همیشه تو فریزر عصاره قلم دارم و تو غذاها استفاده میکنم خصوصا چون روغنش زیاده تو قرمه سبزی و آبگوشت عالی میشه
کلسیم زیاد برای استخوان خیلی عالیه .
من تو اینستا دیدم ی خانمه قلم رو تو قابلمه میپزه آبشو میریزه تو ظرف میزاره فریزر وقتی یخ بست اندازه قالب کوچک یخ با چاقو خط میندازه برش میده . غذا پختنی یدونه از اونارو میندازه داخل غذا .
دکتر به من گفت فقط چربی هستش به جای اون گوشتش بده
باید 24ساعت با شعله خیلی کم بپزه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.