عصاره قلم رو چطوری بگیرم؟

۳ پاسخ

قلم و بشور یکبار بجوشون کم بجوشون کف و آبشو بریز بره، مجددا بذار با یه پیاز درسته داخل قابلمه روشعلع کم بپزه قشنگ لعاب بندازه، بعد آبشو از صافی رد کن و بذار کنار کمی هم از داخل استخون و غضروف بردار با اون کاملللل میکس کن
بریز تو قالبی ک میخوای روشو بکش خنک ک شد بذار یخچال

داخل خود برنامه همه چی هست.طرز تهیه همه چی

قلم با پیاز با آب کم و شعله کم بذار چند ساعت بپزه بعد از صافی رد کن

سوال های مرتبط

مامان دلماه خانم مامان دلماه خانم ۱۴ ماهگی
مامان کوروش و سروش مامان کوروش و سروش ۱ سالگی
مامان آقا هیرمان مامان آقا هیرمان ۹ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۸ ماهگی