سلام بچه ها از قلم چطوری عصاره درست کنم?

۲ پاسخ

من قلم ساعت ۹ شب می‌زارم رو گاز میزارم تا صبح با شعله کم بجوشه و بپزه فقط پیاز و برگ بو میندازم توش
وقتی پخت آب از صافی رد میدم مغز قلم رو درمیارم میزارم کنار برای تو خورشت یا میکوبم قاطی آب قلم میکنم میزارم یخچال
خودشو که گرفت درمیارم چربی روش آروم با قاشق جمع میکنم جدا بسته بندی میکنم برای غذا های خودمون
آب قلم که سفت شده رو برش میدم میزارم تو ظرف و فریزر

قلم اخه فقط چربی داره
برای بچه خوبه؟

سوال های مرتبط

مامان آقا هیرمان مامان آقا هیرمان ۱۰ ماهگی
مامان گندم مامان گندم ۱۷ ماهگی
مامان کیان فسقلی مامان کیان فسقلی ۶ ماهگی
مامان دلماه خانم مامان دلماه خانم ۱۴ ماهگی
مامان جانا🧡 مامان جانا🧡 ۸ ماهگی