۱۱ پاسخ

مشکی بدترین رنگ هست بین همه رنگ ها زودتر از همه خراب میشه

بسلامتی کجا خونه میسازین؟

من همه شیر آلات رو سفید و کروم گرفتم خیلی خوبه

ماهم امروز رفتیم خریدیم توکارش انقدگرون که نگو فقط برا دوش وتوالتاخریدم شد۹۹میلیون🤕رنگ استیلش خریدیم

تصویر

تقریبا مال من این مدله، برای آشپزخونه استیل گرفتم و برای حموم دستشویی سفید، مشکی خیلی قشنگه ولی لک میشه

بدجور لکه آب روش میمونه سفیدک میزنه

ما مغازه داریم اصلا رنگی نگیر فقط استیل.همه اینا بعد دوسه سال خراب میشه

اره خیلی قشنگه

روشوییش شبیه مال ماست
برای ما کروم هستش
فقط ی بدی که داره بخاطر صاف بودن سطحشون باید هی پاک کنی من دستمال گذاشتم تو دستشویی هی دستمال میکشم ک لک نشه

منم میخام این مدل بگیرم ولی رنگ استیل

اره من رنگ رزگلدشو دارم ولی یه طرح دیگه

سوال های مرتبط

مامان bardiya مامان bardiya ۴ سالگی
مامان 👑پسری👑 مامان 👑پسری👑 ۳ سالگی