۶ پاسخ

من گرفتم پوست کندم نگینی مکعبی خورد کردم گذاشتم تو فریزر چون خیلی زیاد بود الان خیلی وقته دارمش (بیشتر از یک سال) هیچیشم نشده برا بچه هم از همون میپزم

بدون اینکه بشوری خرد کن فریز کن تا شش ماه میمونه

من پیدا نمیکنم

منم پرسیدم گفتن پوستشو بگیر تیکه تیکه کن فیریز کن
فکر کنم یک ماه بشه نگه داشت حداقل

خرد کن بزار

آره پوستش بکن بزار فریزر میشه چندماهی فریزکرد

سوال های مرتبط

مامان فندوق 😍 مامان فندوق 😍 ۱۱ ماهگی
مامان ʀᴀᴅɪɴ🩵 مامان ʀᴀᴅɪɴ🩵 ۱۶ ماهگی
مامان دخترنازم مامان دخترنازم ۱۴ ماهگی