سلام خانوما کدو حلوایی رو چطور فریز میکنید؟

۵ پاسخ

منم لایک کن ببینم

تیکه ها ی کوچولو کردمش بدون پوست گذاشتم فریزر

سلام
پوست بکن با پوست کن راحت تر از چاقو پوست گرفته میشه هسته هاشم در بیار تیکه تیکه خورد کن بذار تو ظرف فریزری یا پلاستیک بذار تو فریزر هر دفعه یکی دو تا تیکه بردار برا استفاده

چجوری درست میکنی براش؟

مگه الان هست از کجا گرفتی

سوال های مرتبط

مامان ʀᴀᴅɪɴ🩵 مامان ʀᴀᴅɪɴ🩵 ۱۶ ماهگی
مامان دخترنازم مامان دخترنازم ۱۴ ماهگی
مامان مهوا و نی نی ❤ مامان مهوا و نی نی ❤ ۱۰ ماهگی