حالت تهوع زیاد داشتم اوایل ویارم شور و ترش بود از شیرینی بشدت متفر بودم
ولی فک نکنم به اینا ربطی داشته باشه اخه هر کسی یه جوریه یکی بود تجربش عین من بود نینی پسر بود
وای فقط خستگیییی یعنی هنوزم ولکن نیس حس میکنم همش خابم میاد حالت تهوع ام داشتم چندبار حالم بهم خورد فقط ویارمم به شدددددت دوغ آبعلی و لیمو ترش بود هنوزم میخورم😂
من دوقلو باردارم که هردوتاش دختره ویار خیلی وحشتناکی داشتم تا ۵ ماه غذا نمیخوردم سرم و آمپول و ترشی و شور مخصوصا ترشی مثل لواشک سده بود غذام بعد منی که اصلا نمیدونستم جوش چیه کل صورتم جوش میزد و زیاد حس گرما میکردم اینقد گرمم میشد تو زمستون اردبیل که برف می بارید من پنجره رو باز میذاشتم تا هوا بخورم
حالت تهوع شدید فقط دلم شوری میخواست از شیرینی جات متنفر😬
من اصلا تهوع نداشتم تنها ویارم بوی پیاز بود که اذیت میشدم تاحالا بالا نیاوردم ، خیلی حس سبکی دارم اصلا انگار باردار نیستم انتی گفته صد درصد دختره منتظرم تا آنومالی
ضربان قلبشون تو انومالی جند بود
من سر دخترم اولش آکنه زدم،خیلی خوابم میومد و همش دوست داشتم بخوابم،شکمم پهن بود،حالت تهوع داشتم ولی قابل کنترل نمی اوردم بالا،هاله سینه ام هم تیره شد
تهوع اصلا نداشتم ولی خیلی حس سنگینی میکنم با اینکه زیاد وزنم بالا نرفته و چیزای ترش میخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.