عملا وزن ده ونیم کیلو ۳سیسی بروفن لازمه
اگه پایین اومد دماش ک هیچ اگر ن
ه ک شیاف بزار
اول تن شویه ش کن دستمال با آب ولرم خیس کن بزار روی شکم پیشونی و پشت گوشش
دختر من همین وزن بود و تب بالا داشت تا ۴۰ میرفت
دکتر گفت ۵ سی سی با معده پر
۲سیسی کم دادی من ۵سیسی میدم ۱۱کیلو
پاشویه کن بعد ۴ساعت شیاف کن
دو سیسی بنظرم کمه
چن کیلوعه که ۲ سی سی دادی
یکساعت بعد اثر میکنه
پسر منم تب داره میخوام استا بهش بدم
البته سرم خییلی خوبه ها، کاش میبردی سرم میزدن واسش
پاشویه کن
۲سی سی کم نیست؟
تا ۵ سی سی مجازع
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.