۸ پاسخ

من شیر برنج احتمالا یا فرنی

هرچی خودم بخورم ب دخترمم میدم نخورم نمیدم فقط شیر میدم

از شش بیدار شدم براش حلیم گذاشتم تو زودپز

سلام گلم عکس های آتلیه ای درست میکنم فقط ۶۵ تومن 🌾 کلی قبل و بعد دارم و رضایت مشتری 🩷🩷🩷
با بهترین کیفیت و بکگراند و هر تم بخوایین جدید و طبیعی
خواستید به شماره ۰۹۳۶۸۲۳۸۶۱۰
تو روبیکا و ایتا و بله و سروش پیام بدین

تخم مرغ آب‌پز با یکم موز مغزیجات خیلی خوبع

زرده تخم مرغ
شیربرنج
فرنی
اوتمیل
سرلاک
نیمرو
گاهی بیسکوییت

پنکیک.

حلیم جمعه

سوال های مرتبط

مامان شاهان👶🤱 مامان شاهان👶🤱 ۲ سالگی
مامان پناه مامان پناه ۱ سالگی