۵ پاسخ

بزار بزنه عزیزم.. اینا شیرینیای این روزاس
حالا اگه یه روز نزنه کلی استرس میگیری

شاید گشنشه چیزی بخور

چند روز دیگه کم میشه تکوناش نگران نباش عادیه

من یهو میبینی گیج خوابم داره خوابم می‌بره بین خواب وبیداری یهو یدونه میزنه بخدا یجوری میترسم از خواب میپرم که نگو😁🤭

ولش کن واسه منم چند روز همینجور بود الان کم شده خیلی استرس گرفتم میگم کاش دوباره زیاد بزنه

سوال های مرتبط