۵ پاسخ

پستونک یار مادره... بده بابا نترس... شش ماهگی هم بگیر از پستونک

پستونک بده برا رفلاکسو اینا خوبه اون قذدیما چرت میگفتن پستونک بده و فلان ولی کلا باید یادش بدی کم کم که بزرگ شد ولش بکنه

منم نمی‌خواستم بدم اما واقعا پستونک اعصای دسته کولیکش شدیده آروم میشه خیالم راحته

چراااا ارومش می‌کنه ک

ندیم خودش ول میکنه

سوال های مرتبط