۵ پاسخ

طبیعیه

نرماله.

خوب نبضش بخاطر خون رسانی به رحمه ، اگر نگران موضوعی هستی از دکترت بپرس بهتره

طبیعیه

من امروز یک کم اینجوریم البته سرکلاژی هستم

سوال های مرتبط