۵ پاسخ

من‌همیشه تو فرنیش سیب میریزم

من سیب درختی تو پستونک میوه خوری میدم خودش له میکنه میخوره
میخام کم کم ازین سوپا و غذاهای دیگ شروع کنم
فردا میخام بادو بخرم حریر بادوم بدم

تقریبا همسن پسر منه من 5 ماه تموم شد شروع کردم هر چیزیو 3 روز دادم
اول فرنی ارد برنج
پوره هویچ
پوره سیب زمینی
پوره کدو حلوایی
پوره سیب
الان باز دوتا دوتا ترکیبی میدم
سیب زمینی و کدو
فرنی و سیب
فرنی و هویچ
فرنی و بادام
اگ ب یکیشون حساسیت بده تو همون 3 روز ک میدی مشخص میشه

من کلا غذا رو با سیب درختی پخته، گلابی پخته و هویج پخته شروع کردم، بعدش فرنی و دادم، به نظرم میتونی بدی الان

#سنگین نیست برا بچه؟ 1 هفته اس تقریبا فرنی شروع کردم

سوال های مرتبط

مامان سید کوچولو مامان سید کوچولو ۶ ماهگی