منهمیشه تو فرنیش سیب میریزم
من سیب درختی تو پستونک میوه خوری میدم خودش له میکنه میخوره
میخام کم کم ازین سوپا و غذاهای دیگ شروع کنم
فردا میخام بادو بخرم حریر بادوم بدم
تقریبا همسن پسر منه من 5 ماه تموم شد شروع کردم هر چیزیو 3 روز دادم
اول فرنی ارد برنج
پوره هویچ
پوره سیب زمینی
پوره کدو حلوایی
پوره سیب
الان باز دوتا دوتا ترکیبی میدم
سیب زمینی و کدو
فرنی و سیب
فرنی و هویچ
فرنی و بادام
اگ ب یکیشون حساسیت بده تو همون 3 روز ک میدی مشخص میشه
من کلا غذا رو با سیب درختی پخته، گلابی پخته و هویج پخته شروع کردم، بعدش فرنی و دادم، به نظرم میتونی بدی الان
#سنگین نیست برا بچه؟ 1 هفته اس تقریبا فرنی شروع کردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.