نگران نباش فوقش تب می کنه که کنترل میکنی
من شنیدم یکی از سخت ترین واکسن هاس ، برا واکسن یک سالگی ک بردم پرسیدم گفت ۱۸ ماهگی سخته
یادآور کل واکسناییه که از اول زده بخاطر این میگن یکم سنگینه ولی چیز جدیدی نیست بدن بچه شناخت داره از قبل
اصصصصلا و ابدا سخت نیس پسرم بعداز واکسن یکسره بازی کرد بیرون رفتیم بخدا حتی بی قراری نکرد فقط موقعه کمپرس گذاشتن نمیزاشت اصصلا عادی راه رفت
یکمی سنگینه وقتی میزنی بهتره بچه رو ببری پارک یکم بازی کنه که عضله پاش خشک نشه درد بگیره
نه ۱۸ ماهگی هم مثل یکسالگی سبکه یکی تو دست یکی توپاهست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.