مامانا واکسن ۱۸ ماهگی خیلی سنگینه؟۵

۵ پاسخ

یه سریا میگن خیلی سنگینه یه سریا میگن نه بچه با بچه فرق داره ... من از الان استرسشو دارم 😑😑😑😑

اینکه میگن بچه با بچه فرق میکنه درسته

میگن سنگین منم استرس دارم

کانال غذای کودک در روبیکا ❤️❤️
@food_babyy

میگن پا درد و داره تب میکنه

سوال های مرتبط

مامان خانوم👱‍♀️ مامان خانوم👱‍♀️ ۱ سالگی
مامان آرتین وآیهان مامان آرتین وآیهان ۱ سالگی
مامان mahan مامان mahan ۱ سالگی
مامان فنچول💞👩‍👦 مامان فنچول💞👩‍👦 ۱۷ ماهگی
مامان liana مامان liana ۲ سالگی
مامان بردیا مامان بردیا ۱ سالگی