این چیزایی که گفتی طبیعیه بچه خیلی آروم باشه طبیعی نیس بلاخره یکمی باید شیطونی کنه بچه تو فقط بلد نیس بازی کنه ببرش مهد اوکی بشه
پسر منم همینطوره بدم روانشناس گفت بیش فعاله،دارو داد ولی تاثیری نداشت
بچه من هیچکس رو اذیت نمیکنه جز خودمون😂😂😂وقتی حوصله اش سر بره همش خونه هست از بس اذیت میکنه حد نداره
ببین روانشناس میگن تا ۷ سالگی قابل تشخیص نیست. ولی برو پیش روانشناس
نه بابا پیش فعال نیس که
منم بالاخره تصمیم گرفتم ک پسرمو ببرم روانشناس یکشنبه نوبت داره استرس میگیرم بهش فک میکنم ،،ب شوهرم نگفتم چون مخالف دکتر
بیش فعاله دیگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.