۷ پاسخ

گاهی عیبی نداره ولی همیشه قطعا تاثیر داره

والامن هدموقع گریه میکنم بچم متوجه میشه خودشو سفت میکنه

اره میشه احساسات تو روی اون تاثیر میذاره

نه بابا
نکن دیگه ولی حال روحیت رو متوجه میشه

نه عزیزممم
منم از اول بارداری به خاطر هورمونام خیلی گریه کردم
فقط الان بچمم واکنش نشون میده بیشتر لگد میزنه🤣🤣

نه بابا چیری نمیشه ولی دیگه گریه نکن

نه بابا من از اول بارداری دارم گریه میکنم همش ... ولی کلی خوب نیس بجه هم ناراحت میشه سعی کن خودتو کنترل کنی

سوال های مرتبط