مامانا بیمارستان دولتی کجا خوبه برای زایمان ؟

۳ پاسخ

بیمارستان ایت الله کاشانی تامین اجتماعی تعریفشو هم اینجا شنیدم هم نینی سایت هم از همسایمون

میلاد میگن خوب نیس پرسنل گنداخلاق داره کردم راضی نیستن
منم میخواستم برم میلاد
که دیگه نمیرم
دکترمو عوض کردم میرم انصاری

ميگن ميلاد خوبه

سوال های مرتبط

مامان کارن و رامان مامان کارن و رامان هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان رقیه🍓🐣 مامان رقیه🍓🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان سلین و ملورین🩷 مامان سلین و ملورین🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری