شیاف دیکنوفناک آب رو آتیشه واسه دندون درد
واسه درد دندون کپسول نوافن عالیه واسه تبتم قرص استامینوفن بخور اگه تبت زیاده هر ۴ساعت بخور نوافنم روزی یه دونه بخور
استامینوفن میخوای شیافشو یا قرصشو استفاده کن چون تب بره دیگه
منم بخاطر ارتودنسی چندسال ویش عین شما اینجوری دندون کشیدم ولی تب نکردم،برای درد مفتامیک اسید هر۸ساعت بخور برای دندون درد،شیاف هم خیلی خوبه زودتر اروم میشی،
مفنامیک اسید بخور قرص خوبیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.