منم بیمارستان بستری هستم از پریشب با همین علائم
من سه روزه درگیرم امشب کلا نخوابیدم همش دل پیچه دارم با تب و لرز😭😭😭😭
ویروسه ما هم گرفتیم ، دخترم حالش بدتر بود
ویروس جدید عزیزم من الان بخاطرش از صبحه بیمارستان بستری شدم
فالوده سیب درختی
موز
اب سیب
یکم اب هویج
دو هفته درگیر بودم مردم از دلدرد
ویروس هس منم گرفته بودم
اره ویروس جدیده
عزیزم ویروس جدیده منم گرفتم رفتم دکتر بهم سرم داد خوب شدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.