بچه جاریم تو چون دیر بدنیا اومده بود آب رحم مادرشو خورده بود 5 روز فقط بستری کردن آوردن حالش خوب خوب بود
نه چند روز آن آی سیو لازم داره فقط
ایشالا که زود میاد عزیزم
چند هفته زایمان کردی طبیعی یا سزارین ؟ بگردم فک نکنم زیاد خطر باشه نگران نباش خوب میشه🥺
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.