۳ پاسخ

بچه جاریم تو چون دیر بدنیا اومده بود آب رحم مادرشو خورده بود 5 روز فقط بستری کردن آوردن حالش خوب خوب بود

نه چند روز آن آی سیو لازم داره فقط
ایشالا که زود میاد عزیزم

چند هفته زایمان کردی طبیعی یا سزارین ؟ بگردم فک نکنم زیاد خطر باشه نگران نباش خوب میشه🥺

سوال های مرتبط