۴ پاسخ

منم سه شنبه

بنظرمن واکسن ۶سخت تره دخترمن هی تب میکرد و اصلا شیرنمیخوره

پسر من بی اشتها شد حال نداشت شیر خودمو بمکه..شیر خودمو میدادم ولی کم میخورد..بهش شیر خشکم میدادم از جون نره
پد تب بر خیلی کمک کرد تا میزاشتم تبش میومد پایین
برای من دو ماهگی خیلیییی راحت تر بود تا ۴

۴ خیلی راحته اصلا اذیت نداره ۶ دههههنم سرویسه یقدری بهونه میگیرخ

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو 🌰 مامان فندق کوچولو 🌰 ۱ سالگی
مامان طاها و یاسین مامان طاها و یاسین ۱۷ ماهگی