منم سه شنبه
بنظرمن واکسن ۶سخت تره دخترمن هی تب میکرد و اصلا شیرنمیخوره
پسر من بی اشتها شد حال نداشت شیر خودمو بمکه..شیر خودمو میدادم ولی کم میخورد..بهش شیر خشکم میدادم از جون نره
پد تب بر خیلی کمک کرد تا میزاشتم تبش میومد پایین
برای من دو ماهگی خیلیییی راحت تر بود تا ۴
۴ خیلی راحته اصلا اذیت نداره ۶ دههههنم سرویسه یقدری بهونه میگیرخ
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.