۴ پاسخ

سعی کن ببریش دکتر تبش بالاست دختر منم الان سه روزه که تب داره دیروز بردم دکتر

بالای ۳۸/۵ رو باید شیاف بزاری همرستو بفرست بره بخره

منم نداشتم اسنپ گرفتم از داروخانه تا خونمون زنگ زدم ب اسنپ گفتم بره پاراکید بخره و یکم هزینه کرایه رو بیشتر دادم
الان دوباره تب کرده ولی اسهال نیس میترسم ویروسی ک میگن گرفته باشه

پاشویه کن

سوال های مرتبط

مامان شکر پرتقالی👶 مامان شکر پرتقالی👶 ۱۴ ماهگی