سعی کن ببریش دکتر تبش بالاست دختر منم الان سه روزه که تب داره دیروز بردم دکتر
بالای ۳۸/۵ رو باید شیاف بزاری همرستو بفرست بره بخره
منم نداشتم اسنپ گرفتم از داروخانه تا خونمون زنگ زدم ب اسنپ گفتم بره پاراکید بخره و یکم هزینه کرایه رو بیشتر دادم
الان دوباره تب کرده ولی اسهال نیس میترسم ویروسی ک میگن گرفته باشه
پاشویه کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.