۳ پاسخ

تا تو ۳ماهه دوم بودی درستش میکردی خب

سزارین من اصلا درد نداشتم هیچی
دندون درد وحشتناااکه

برو تجربه سزارین اول منو بخون

سوال های مرتبط

مامان کایان 💙💙 مامان کایان 💙💙 روزهای ابتدایی تولد