میتونی عصب کشی کنی برو پیش دکترت نامه بهت میده
دندون منم پوسیدگی داره و وقتی درد میگیره همه سرم و گوشم باهاش درد میگیره
پوست کدو بزار روش شب خواستی بخوابی خوب میشه عفونتش کشیده میشه
من هر وقت چیزای صفرا دار میخورم دندونم به درد میاد
دقیقا منم یه هفتس همین حالتو دارم یعنی گلوم و گوشم کف سرم استخوان فکم داره میترکه ازدرد رفتم دکتر زنان نامه بهم داد رفتم پیش دندانپزشکمگفت نمیشه انجام بدی باید سرکنی گفتم نمیتونم واقعا درد دارم گفت ازدکترت بپرس اگه مشکل نداره آموکسی سیلین ۵۰۰ با میترونیدازول هرکدوم فقط ۲۰ عدد همراه باهم استفاده کن هر۸ ساعت
چایی دم کن . بریز تو استکان روش نمک بریز شور شه . قرقره کن . من اینجوری گذروندم عالیه
وای دقیقا منم یکماه دارم تحمل میکنم حالا من یه دکتر پیدا نمیکنم درست گنه .عزیزم روش خمیر دندان بزار.واس من قطره دنتول اول جواب میداد الان جواب نمیده.یا داخلش اگه سوراخ سیر بزار
ی کم اسفند بجوشون بدون زاج و اینا باشه اسفند خالی بزار خنک شه آبشو تو دهنت نگه دار و توف کن از عفونتش کم میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.