سلام عزیزم ایتا عضوین؟ استاد نظری زاده خیلی میتونه کمکتون کنه.تو ایتا کانال دارن و میتونین ویزیت بشین.درد دندون دخترمو دارم باهاش خوب میکنم.خیلی عالیه
حتما دکتر برو تا ۲۸ هفته اشکال نداره دندان پزشکی،میخکم عفونت لثه ودندان ازبین میبره میخک بذار تو دندونت
یه کم آبغوره و نمک بجوشانید خنک که شد داخل دهانتون بچرخونید ان شاءالله آروم میشه
یا میخک بذارید روی دندانتان
من خودم دیروز یه ترمیم دندون انجام دادم
چرا نمیرین دندون پزشکی چون در سه ماهه دوم هیچ مشکلی نداره و شما دیگه فک کنم آخر ماه شش هستین و بعد نمیتونین کاری انجام بدین
الهی عزیزم درکت میکنم منم سر پسرم اینطوری بودم سیر بزار روش ارومش میکنه
حتما حتما برو دکتر زایمان زودرس میاره
عزیزم با دکترت صحبت کن ببین اجازه میده دندون پزشکی بری؟ چون منم اینجور شده بودم دکترم گفت میتونی بری دندون پزشکی
عزیزم یه حبه سیر رو پوست بگیر قشنگ لهش کن بذار رو همون دندونت که درد میکنه ، سیر خیلی سریع دردشو قطع میکنه اگه عفونتی چیزی هم داشته باشه دندونت برطرف میکنه
تنها چاره تحمل و صبرررر استتت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.