واس دندون دردم چ قرصی بخورم

۴ پاسخ

میخک دم کن.بعد میخک رو بزار رو دندونت و با آبش قر قره کن

میخک بزرا روش با گلاب وسرکه باهم قاطی کنم قرقره کن

متاسفانه نمیشه مسکن خورد
من چند روزه با اب نمک و چایی و نمک
سر میکنم
یه شربت دیفن هیدرامین و آمپول دگزامتازون و آمپول لید لیدوکایین قاطی کردم اونم یوقتایی جواب میده

فک نکنم بتونی بخوری

سوال های مرتبط

مامان امیررضا مامان امیررضا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان لنا❤️ مامان لنا❤️ ۳ ماهگی
مامان 💞دخملم دلارا💞 مامان 💞دخملم دلارا💞 روزهای ابتدایی تولد
مامان دلسا و تو دلی مامان دلسا و تو دلی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان پــنــاه🩷🎀 مامان پــنــاه🩷🎀 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان نون خامه ای👶🏻 مامان نون خامه ای👶🏻 هفته سی‌ام بارداری